неділю, 15 вересня 2013 р.

Доброго недільного ранку!

Давненько я не писала тут. Треба виправлятися -).
Почалася школа, гуртки, додаткові заняття, зовсім мало часу залишається на  мою улюблену справу. Але сьогодні я , нарешті, хочу показати свої роботи, які в мене накопичились за цей час. Отже з тих матеріалів, які я придбала (описувала в попередньому дописі) я робила листівку-коробочку на 30 років для мужчини.
Ось вона - це кришечка
 Самим складним елементом було зробити ретро машину. ЇЇ я надрукувала розмалювала маркерами Distress  http://shop.zrobysama.com.ua/?page=goods&action=show&uid=9077&parr_uid=85, потім зробила гарячий ембоссінг.
Це вигляд знизу
 А це віже все, що було всередині



А ось це роботи, які я робила літом
 ця листівочка для моєї двоюрідної сестрички

А ці листівочки привітальні для чоловіків, можливо однокласників -)


Ще ось така листівка з прапорцями
і для новонародженого хлопчика


Немає коментарів:

Дописати коментар